View Single Post
Sitat av Odne
Fra mine lystige dager kjente jeg en slags indre skittenhet på pepper-nedtur.
Litt vanskelig å forklare, men det føles som om man er skitten inni huden og det ikke kan vaskes av...

Ellers er det ikke så ille... Mindre ille enn standard hangover
Vis hele sitatet...
Det der er jeg faans så enig i... men jeg følte til en hviss grad at det hjalp litt å dusje da..

nå er det bare brus på meg, eller for øyeblikket blir det lite av det og pga dama satte ned foten. Blitt MYE krangling pga det og det blir det fortsatt. problemet/det gode med cola er at det er så lett å ta, det blir ikke like synlig på kroppen som pepper og det er ingen nedtur, ihvertfall ikke for meg. man kan liksom ta seg en stripe og gjøre normale ting og sove om man vil det senere. spising er heller ikke noe problem. Og har man cola lett tilgjengelig så er det lett å ta litt om man bare skal i butikken å handle brd tilogmed. Og når det blir sånn så blir man veldig vandt med det og spess når man skal ut og det blir det gjerne veldig mye av om man koser seg mye med brus. tilslutt blir det praktisk talt umulig å gå ut uten å ta noe. alkoholen setter også gjerne ned vurderingsevnen og opp lysten om man kansje bestemte seg for å ikke ta noe før på dagen. Også blir det jo etterhvert at de fleste vennene dine bruker og da er det enda vanskligere igjen å unngå å ta. for meg er det ca umulig, men jeg har da hatt en kjæreste som nektet meg helt å være i kontakt med stoffet og lysten har forsvunnet noe. jeg døyver det med hasjrøyking og øl.. Derfor går vi lite ut og. eller vi går hjem tidlig. Og hun stoler null på meg pga alle de alle gangene jeg tok bak ryggen og hun merket det nesten hver gang. Begynte faktisk å spise det for å unngå rester i nesen som ofte ble bustingsen spiste det og en periode da nesen røy og jeg blødde i alle tenkelige situasjoner, også da jeg traff hun og vi hadde sex første eller andre gang. forholdet har nesten gått dukken maaaange ganger og det er fortsatt ikke stabilt. jeg har sug.... Man kan tror det er lett å slutte og at man kan slutte nårsomhelst. sannheten er at det er det ikke om man ikke isolerer seg på landet et sted, da tror jeg det kan gå.. emn nå har det blitt sånn at jeg som oftest ikke gjør dette kun pga henne. Og hadde jeg ikke hatt hun hadde jeg såklart gjort det. SÅKLART. Man kan vite det er feil men fornuften blir lett glemt da suget kommer..

Potensen kan foresten bli betydelig svakere om man tar mye brus over lengre tid. Den blir da svakere selv om man ikke tar stoffet, men den kommer fort tilbake om man holder seg unna en stund. I begynnelsen holdt jeg meg bare unna to uker, senere brydde jeg meg ikke så mye.. den funka jo ok, men med endel tilfeller der den ikke funket.

Pepper kan vele egentlig slå begge veier har jeg opplevd men det er bare under rusen, brusen gjelder det mer senere og ved høyt bruk.

Ejg velger brus fremfor pepper men anbefaler ingen av delene
piss out