View Single Post
En del sammenligner Kokain og Amfetamin...for min del så synns jeg rusen av de to er helt forskjellige...Sniffa kokain "kokainklorid"..rusen kom jævlig kjappt å var ganske så inntens,men den varte ikke så lenge...fikk ikke hællisær den gangen,men tok mange enkeltdoser over en periode på ca 3 døgn da fikk jeg hællisær(halusinasjoner).
Jeg får ikke like ille nedtur på kokain som på amfetamin..Av "pepper" så blir nedturene mye værre for meg,men det varrierer sikkert fra pers til pers.

Da jeg sniffa amfetamin kom også rusen ganske raskt,men var ikke like inntens som kokainrusen...pupillene mine ble enorme!..Tok en Blanding av både å sniffe og svelge det(pakkes inn i sigarett papir å svelges med vann)...rusen varte også lenger...Nedturen er helt ille! er det værste med hele opplegget...Kombinasjon røyking av stor mengde hasj og sniffing skjærte seg helt for meg...fikk helt forvrengt virkning fra de andre gangene..sniffa godt over en kvarting da...ble ikke opplagt eller noe...bare sovna å sov i et par døgn...

er det noen som får no lignene effekt,eller er det bare jeg som har blitt tottalt fucka?