View Single Post
Sitat av puffman Vis innlegg
...
Men så var det det jeg skulle fram til da... Kokain og sex? Hvordan er det? Mulig og sammenligne med noe? Er det sånn som på amfetamin at man kan få "makkapikk", altså ikke får han opp Holder man ut lengre enn normalt? Høres jo ut som ett ypperlig sex-rusmiddel med tanke på den korte varigheten på stoffet. Jeg kommer på ingen måte til og "bytte ut" vanlig sex, med kokain og sex, eller gjøre dette noe ofte. Men det er bare en erfaring jeg har lyst og oppleve, og ta med meg videre i livet.
...
Vis hele sitatet...
Sex er absolutt å anbefale på kola. Er jo ofte kola og alkohol på en gang, og med mye av begge i systemet kan det trengs litt jobb for å "komme i gang". Men når man er i gang kan du holde på i evigheter omtrent. Noen ganger føles det som om man kan styre det helt selv, mens andre ganger har jeg måttet gi opp å "avslutte" etter 2 timer, rett og slett av utmattelse.

MEN det er liksom ikke det samme som sex i nykter tilstand, og det kan faktisk bli jævlig kjedelig og følelsesløst etterhvert. Det har igjen ført til at det er litt vanskelig å finne igjen "magien" i nykter sex, men det går seg til etterhvert.

Min erfaring er at veldig moderate mengder kokain kanskje er det man kan få mest ut av i denne sammenhengen. Men alt dette er bare mine erfaringer, og mest sansynlig så er dette veldig individuelt.