View Single Post
Sitat av Larsen XO Vis innlegg
Nyskjerrig på kombinasjonen cola og sex, kontra amf og sex, jeg.. Positive og negative erfaringer? Leste noe på ei engelsk side om å ha litt cola på klitten før kosestund, noen som har erfaring med det? Hvem dreper mest ereksjon, amf eller cola?
Vis hele sitatet...
Jeg er litt nysgjerrig når det kommer til dette med kokain og sex, så hvis noen har personlige erfaringer ville jeg likt og høre. Jeg har hørt det er bedre og knulle på amfetamin, man holder ut i timesvis å greier, men amfetamin er ikke ett stoff som er akseptert og tilsette kroppen for min del, uansett om det er bare en stripe i året liksom. Så da lurer jeg litt på hvordan det er med sex og andre rusmidler, noen som helst ikke varer i mangfoldige timer? Alkohol er jo kjent da, men synes ikke den kombien er noe skryt. Hasj og sex er jo vidunderlig, holder ut lengre og føles bedre, men har en tendens til og "rote meg vekk i tankene" in the action, så blir litt ukonsentrert på akkurat hva jeg gjør. Jeg tenker meg at det fort kan bli sånn på andre psykadelika også, andre ting virker liksom mer interessant og spennende
MDMA og sex er testet ut under ett tilfelle, og det var ett farlig godt rush av følelser igjennom kroppen. En evig orgasme oppå den andre liksom, hehe.

Men så var det det jeg skulle fram til da... Kokain og sex? Hvordan er det? Mulig og sammenligne med noe? Er det sånn som på amfetamin at man kan få "makkapikk", altså ikke får han opp Holder man ut lengre enn normalt? Høres jo ut som ett ypperlig sex-rusmiddel med tanke på den korte varigheten på stoffet. Jeg kommer på ingen måte til og "bytte ut" vanlig sex, med kokain og sex, eller gjøre dette noe ofte. Men det er bare en erfaring jeg har lyst og oppleve, og ta med meg videre i livet.

Har hørt veldig mye snakk om dette med og ha kola på klitten ja... Hva er det godt for? Forsterker det følelsene til jenta rundt klitten, eller bare bedøver det helt, og jenta kan ikke føle noe? Sistnevnte høres jo ikke så sinnssykt bra ut akkurat


God jul og godt nytt knull jenter og gutter!