View Single Post
I like turtles
Skyfex's Avatar
Kom nylig over denne artikkelen:
God Does Not Want 16 Kids (sfgate.com)
Arkansas mom gives birth to a whole freakin' baseball team. How deeply should you cringe?

Fantastisk skrevet, morsom og tar opp et meget viktig problem: Burde folk ha rett til å dytte ut så mange snørrklatter som de klarer? Akkurat her i Norge er det ikke noe stort problem enda, det er bare 100 år siden vi kom oss over den rompekjøringen vi fikk av svartedøden. Med tiden derimot, er det opplagt at vi ikke vil ha nok ressurser til alle menneskene her i verden. Men hey, hvis ikke farmoren min hadde fått 15 barn ville jeg ikke eksistert (takk Gud for Smiths-venner, men nå som de har gjort nytten sin for min del kan de godt fordufte). Hva tror kristen-fanatikere som dytter ut så mange barn kommer til å skje når verden blir overbefolket? Kommer Gud og tar tak i hver ende av jordkloden (eller var det jordpannekaken?) og strekker den ut til dobbelt størrelse? Nei vent nå, det er jo dommedag når som helst nå. Jesus skal komme ned fra himmelen i et helikopter, personlig rundjule alle syndere, kaste dem ned i helvete hvor de skal brenne i all evighet og ta med alle de snille, uskyldige, herlige kristne opp til himmelen hvor de skal spille Ludo i all evighet.

Classic:
Where is, in other words, the funky tattooed intellectual poetess who, along with her genius anarchist husband, is popping out 16 funky progressive intellectually curious fashion-forward pagan offspring to answer the Duggar's squad of über-white future Wal-Mart shoppers? Where is the liberal, spiritualized, pro-sex flip side? Verily I say unto thee, it ain't lookin' good.
Vis hele sitatet...