View Single Post
Du må jo så klart fylle inn data om hva du heter og hvor du bor! Ellers så vet jo ikke avsender hvor da skal sende varene!

Sikker på at det er fordi du har fregner at de skal ta deg da? Jeg hadde rødlig hår, fregner og var *jævlig* spinkel når jeg var liten. Fikk masse juling frem til jeg var 14-15 år.
Bare å bite det i seg, og heller lære seg litt psykologi og finne ut hvem som "lederulven" blant de som hakker på deg. Så går du hardt og brutalt på vedkommende.

Når du bekymrer deg for at Onkel skal komme på døra di fordi du har bestillt slåsshansker fra utlandet, så tør jeg ikke engang tenke på hva du tenker når de river ned døra di og drar deg etter luggen, påsatt håndjern, og legger deg på trynet i bakken mens de sitter oppå deg med et kne i ryggen og venter på Politibilen. Alt dette bare fordi du skulle "forsvare" deg ved å slå en fyr med slåsshanske....

Det er ansett som et våpen, og de handler deretter dersom du benytter det mot noen. Hvorfor ikke droppe den tanken, og heller finne på noe mer sofistikert?
Du vil aldri bli flinkere til å slå alikevel. Du må fortsatt slå ganske hardt, og du må være hurtig, og ikke minst TREFFE når du skal slå noen. Misser du på bare ETT av disse, så får du bare enda mer pryl.

Om du ikke bor så langt unna, så kan jeg hjelpe deg med noen morsomme pranks mot de som plager deg. Bor du langt avgårde, så er det sikkert andre her som kan hjelpe deg også.

Tette igjen dører og vinduer med ekspanderende lim, fylle eksosanlegg med byggskum, postkasser og andre hulrom er også veldig mottagelige for slikt.
Masse dritt du kan finne på for å plage folk.
En ting som er spesiellt morro, det er å rappe søppla til folka kvelden før søpplebilen komme og tømmer. Da får du best fangst.
Hva skal vi med søppla? Jo, det kan jeg fortelle deg senere, men det er masse verdifull informasjon der!!

Ville mye heller lage helvette for folk på denne måten, enn å risikere å bli straffet og puttet inn for å klinke til noen med slåsshanske.