View Single Post
Sitat av Christian Vis innlegg
Huff, du kunne lik så godt ha kjørt i en 60-sone å fortsatt mistet lappen..

Har lest x antall lignende saker som denne, er bl.a en god del på bilforumet om folk som har driti seg ut i akkurat samme situasjon som deg. Ingen av de jeg har lest om har fått mildere straff eller ligende pga at jobb er en god kjøretur unna.
Det skader naturligvis ikke å skaffe seg en advokat å søke med det som grunnlag i retten, det går jo en del penger i det, men det vil det jo uannsett gjøre her...
Vis hele sitatet...
i
Jeg har ordnet meg med advokat, faktisk en jeg kjente så får det ganske billig, selv om jeg tviler på at jeg kommer noe særlig vei med det, men skader ikke og prøve.




Sitat av Christian Vis innlegg
Jeg har hatt kortet i 6 mnd nå å har aldri vært oppe i 80 i ei 50-sone. Er alt for redd for laserkontroller å bryr meg rett å slett ikke om de få minuttene du sparer på å kjøre over fartsgrensa.
Vis hele sitatet...
Jeg kjører faktisk aldri så fort at jeg risikerer og miste lappen, bortsett fra dette unntaket. Det er veldig lett og være etterpåklok, og det har jeg vært. Dette er aldri noe jeg vil risikere ved en senere anledning. Men kanskje var det inndragelse av førerkortet som gir meg den lærepengen jeg trengte.