View Single Post
Sitat av GoodGod Vis innlegg
Tviler ikke på at trådstarter allerede har begynt å lære av sin feil, men har lyst å se på dette fra en litt annen vinkel... var jeg trådstarter ville jeg lest arbeidskontrakten min... står det spesifisert i arbeidsavtalen at du selv må komme deg dit gravemaskinen er plassert (altså at et privat framkomstmiddel er et krav for stillingen) så sliter du jo litt.. men om dette ikke står spesifisert så er det vel arbeidsgivers ansvar å få deg dit gravemaskinen er?.. dette vil skape en dårlig stemning på jobben.. men vil du beholde den så må du kanskje kjempe med nebb og klør..
Vis hele sitatet...
Jeg er ikke 100% sikker på hva som står om det i arbeidskontrakten, men det skal jeg sjekke opp så fort jeg kan. Det har vært noen andre i firmaet også som har måttet klare seg uten sertifikat i en periode, men de har bodd på steder der det har vært veldig lett og fått de transportert til jobb. (altså ca 30 kollegaer som bor innenfor en 5km radius).
Det er dårlig med kollegaer ved mitt bosted.
Men nå skal jeg i hvertfall inn og prate med de høye sjefene på Mandag så får jeg håpe det ordner seg.