View Single Post
Sitat av Sio Vis innlegg
Kanskje han mente at han ikke for transportere gravemaskinen til de forskjellige lokasjonene den skal brukes?
Wild guess, kanskje trådstarter svarer.
Vis hele sitatet...
Det er snakk om å transportere meg sjøl til arbeidsplass, men det kunne jo misforstås, skal gjøre ting litt klarere fremover

Sitat av legalize_it Vis innlegg
Er sjeldent man får redusert indragelsestiden pga jobb. Isåfall så bør det være noe som er viktig for samfunnet, som hvis du feks er den eneste legen/politimannen eller ambulansesjåføren i bygda. Ellers skal man passe ekstra på å ikke miste lappen om man er avhengig av den i jobben.

Da det å miste lappen ikke er regnet som straff så må det isåfall veies opp for hva som er viktigst for samfunnet; at du kan utføre jobben din, eller risikoen for at du fronter med noen/kjører over en person i 70 kmt.

Som andre skriver, er det å kjøre så fort at man mister lappen i 50 soner vanligvis såpass risikabelt at man fortjener å miste lappen. De fartsgrensene over dette mener jeg man kan behandle med litt mer skjønn.
Vis hele sitatet...
Som jeg nevnte tidligere så selvfølgelig forjener jeg og miste lappen i den farten jeg hadde, ingen tvil om det.
Jeg har fått hyrt meg en advokat og skal inn til avhør etterhvert, så kan jeg i hvertfall prøve og få noe form for straffeformildning, men tipper jeg ender opp 6-9 måneder uten lappen.