View Single Post
Neida, schizofreni har jeg nok absolutt ikke.. Jeg verken hører, ser eller snakker med mennesker som ikke er der eller opptrer fraværende og har svingene humør, er ikke deppresiv og ikke suisidal. Har ikke 'sett' noen slike ting på flere år.. At jeg er 100% frisk er allerede avklart. Schizofreni går på langt sykere ting enn det jeg har opplevd og jeg fungerer helt normalt, tviler på at jeg hadde fått meg jobb i en barnehage hvis jeg ikke hadde fungert som jeg skulle. Det at det jeg har opplevd tidligere er 'unormalt' i mange sine øyne er forståelig, men jeg tror ikke på det at det ikke fins ett svar på dette her som er 'riktig' i nåtidens menneskeøyne. Det er derfor jeg lurte litt på hva dere andre ville si om akkurat dette. At jeg har hatt en 'ufiltrert virkelighetserkjennelse' er jeg uenig i ettersom at jeg visste at dette ikke er noe alle opplever, men at det kanskje ikke er så uvirkelig som mange skal ha det til. For jeg mener også at det er mer mellom himmel og jord enn det folk skal ha det til.. Men det betyr ikke at jeg ikke vil ha svar på det. At jeg noensinnne kommer til å få det er en annen sak, men det fins kanskje 'kontroversielle' metoder for å kanskje få dette da mange mener at de får ett indre innblikk i hvordan ting fungerer etter å ha tatt diverse stoffer. Mange mener at de har blitt mer åndelig mottagelige og får lettere kontakt med folk på den andre siden, men dette kan lett også misforstås med at det er huet ditt som kødder med deg fordi at du har tatt disse stoffene...
Hvis jeg ikke hadde hatt ett sunt forhold til jeg har 'sett' eller opplevd hadde jeg nok heller ikke laget denne tråden for å høre andre synspunkter om hva jeg burde gjøre. Jeg er bare ute etter ett svar, eller gjøre det som er mest 'trygt' før jeg leter etter det. Kanskje noen andre her inne har opplevd noe av det samme og har funnet nettopp det og kunne sagt litt om det. Takker for alle svar hittil og jeg tar med meg alt som blir sagt.
Sist endret av Tensor; 19. september 2007 kl. 06:31.