View Single Post
Hadde en ganske heavy tripp på litt over 2 gram tørket spiss fleinsopp her om dagen. Skal ikke si så mye om hva jeg så og sånn, det var ikke så viktig. Det som var av stor betydning var at jeg opplevde ego død(http://en.wikipedia.org/wiki/Ego_death)


Min "meg selv" forsvant, identiteten min var borte, jeg hadde ingen kropp lenger, "jeg" eksisterte ikke lenger. Bevistheten min var nå ikke i kroppen min lenger, men utenfor, som ren energi. Merker allerede nå at det begynner å bli vanskelig å sette ord på hva som virkelig skjedde.
Istedenfor å oppleve verden/virkeligheten gjennom de sanser vi er vant til som mennesker, og som egentlig begrenser oss, opplevde jeg nå virkeligheten som den egentlig er, raw & uncut. Er vanskelig å forklare dette, men det var en helt OPPLAGT klar følelse av å "våkne opp" og se det som hva det er. Hvor latterlig det er at vi tror vi vet ting om virkeligheten, så skjer det plutselig en ting som forandrer alt man har trodd man visste.
Og da gikk det opp for meg at det er ingen "meg", det er heller ingen "deg", det er bare det våres begrensede sanser og programmering får oss til å tro. Når man tar bort dette filteret vi ser verden gjennom ser man det så klart, det er helt opplagt. Men utrolig vanskelig å få forklart.
Identitetene vi har blitt gitt, kroppene vi har blitt gitt, hjernene vi har, de utgjør ikke hva vi egentlig er. Som er ren energi, et globalt nettverk av energi som opplever seg selv subjektivt gjennom forskjellige mennesker, dyr og planter. Er først når det som blokkerer og begrenser deg(egoet) er borte, at man kan se verden som den virkelig er. Og trust me, det er ikke som du trodde