View Single Post
Sitat av Halalgeir
Ja for vi har det jo så ille i dette landet...

Bensinen er jo så dyr at ingen kjører bil.
Alkoholen er jo så dyr at sentrum er tom for folk på lørdagskveldene.
Staten pålegger oss så mange avgifter uten at vi får noe som helst igjen. De har stukket et sugerør ned i lommeboka mi og det er bare så vidt jeg har råd til ei bergans-jakke hver vinter. Sykehusene våre er jo blant de dårligste i verden. Eldreomsorgen er jo en vits. Ikke en flaske vin om dagen unner staten de eldste i landet

Også disse utlendingene... De kommer jo bare her og lager kvalm... Ikke tenger vi de heller. Det er jo så mange etnisk norske som er villige til å vaske skolene våre og tømme dritten vår. Vi har jo arbeidsledige som står i kø for å bli sykepleiere. Serriøst. Hvis de har vært så dumme å lagd krig i landet sitt så får de ha det så godt! Polakker er unntaket, så lenge de er villige til å jobbe for smuler.

Vi har jo så lite penger, la oss bruke litt mer på oss selv!


Men for å være alvorlig. Jeg tror serriøst ikke frp i regjering blir så ille. Høyre vil fremdeles være der passe på at ikke de klarer å gjennomføre de mest håpløse forslagene...
Vis hele sitatet...
Vet du veldig mye om disse tingene som du så morsomt uttaler deg ironisk om? Hva kan du fortelle meg om eldreomsorgen her i landet for eksempel? Hvorfor tror du at folk dør av å drikke rødsprit i norge mens de sitter å klør seg i hodet i de andre landene som selger den samme rødspriten? Hvorfor dør folk som fluer i trafikken her til lands? Vi har europas farligste tunneller og sikkert ikke så langt unna veier generelt heller.

Alle sitter på hver sin side og argumenterer ut av ræven. Hva med å holde seg til fakta og være konstruktive??