View Single Post
Nemlig... Jeg gjorde ett skikkelig kupp en gang jeg hadde vært på byen og gikk hjem på natta i fjor tror jeg det var. Endte opp med over 2 fulle bæreposer med mat. Da snakkker vi grillpølser, koteletter og mye anna god mat. Har aldri blitt syk av DD og spart en del penger på det. Men man skal aldri rote til området og forlate det slik det var når man kom. Er en del butikker som låser av avfallet vis det blir ett rot der.

Man kan fint utføre DD i sommerhalvåret også, men da må man sjekke beholderne ved jevnlig basis slik at man vet når det sist ble kasta i den. Som sagt så lukter jeg på alt jeg har plukka med meg. Jeg bryr meg ikke om datoer og spiser det vis det lukter OK og smaker OK. Har en Budapestkake her som var gått ut på dato, men den smaker helt suverent og satt og gomla i meg deler av den.

http://farm6.staticflickr.com/5236/7167586594_b56582050a.jpg
DD1 by Rolf_X, on Flickr
Bare litt av hva jeg endte opp med i natt

Tok en rask tur ut i kveld også. Begynner å "irritere" meg at det står en bil med parklysa på ved en container jeg vil undersøke nærmere. Ser ut som bilen til ett vaktselskap og den har vært utenfor det bygget vær kveld nå.

Ble en pakke kjøttdeig med utløpsdato 15.05.12 og en Brie i natt. Ikke store fangsten, men var en del jeg vurderte å ta med meg, men liker ikke å være for lenge på ett sted med tanke på at det er jo ikke alle som skjønner hva man holder på med.
Sist endret av Rolfhoest; 10. mai 2012 kl. 10:36.