View Single Post
Jeg vil først svare på mentalmelt om akkurat det for jeg syntes han er inne på nå helt på prikken med Norge (snakker ikke om norge som huff men bare som landet norge - (eh javel) men allikvel tar han så feil fordi som de fleste vet er norge byggd på av bygder for det meste der de fleste bygder har sine grupper med la meg bruke ordet misfits der jeg legger i det ordet at dissa folka bruker litt dop sloss litt med bygdehelter og bruker det meste av tida si på å kjøpe eller selge dop. Og sånne folk finnes i hver eneste bygd her i detta langstrakte landet vårt. Men problemet ligger at bygder er nå engang bygder og så lenge det er stort for bygda og stikke til byen og handle klær så sier dette fremdeles litt om bygdene våres. Så det jeg vil påstå er, og gjerne vær uenig, please do, at det finnes iværtfall 1 av meg i alle bygder i dette landet. Vi må bare finne dem og sette oss sammen og gjøre noe for å bli uglesett av Volvo helten som også finnes i samma bygda

over på noe annet, ideen med gateway drug er faktisk en realitet i den grunn og forstand at så lenge jeg må handle min tjall av min dealer som faktisk dealer med både knips og speed så allerede der er jeg inni i et miljø der jeg tar no pils og trosser en grense jeg engentlig hadde satt meg, men gir faen da jeg ser at min dealer og hans venner ikke tar affeckt av det de barre har det fett og derfor er det er gateway drug. Og grunnen til at vi har gateway drugs her i dette landet er fordi uten at jeg skal fornærme noen så må jeg si at vi her i norge er for få folk og har for stort miljø med små grupper som driver hardt, det er få grupper som driver bare med et eneste stoff. Det er min teori på akkurat gateway drugs.

jeg vil svare det også Gulstrek, for grunnen til at vi ikke skal la lillebror på 5 er at dette vil bli et resept dop i starten iværtfall type california og noen andre stater der vi som et typisk forsknings land skal alltids gå i bresjen og derfor vil vi mest sannsynligvis bruke dette mot la oss si MS pasienter og folk med andre plager, dette er iværtfall mitt syn på Norge, som et kapitalistisk ideolistisk land med muligheter for hvermansen hvis de har rett folk rundt seg.

vel nei det er ikke en tråd om legalisering fordi det er ingen grunn til at vi skal snakke om det fordi eneste som kan nå gjøres er enten å forske på det, eller rett og slett ta en håndsopprekking her og nå om vi vil legalisere.
Sist endret av tjalldish; 2. februar 2009 kl. 13:13.