View Single Post
Sitat av drittunge Vis innlegg
Hvor mange blir drept i narkokriger?
Mer enn nok narkotika i Oslo fra før etter min mening. Blir ikke noe bedre hvis det er mellomstasjon for alt som blir smuglet inn i Europa.
Vis hele sitatet...
Tåpelig argument. Det er en voldelig narkotikaundergrund fordi statens lover tvinger dette markedet inn i hendene til de brutale menneskene som er villige til å bryte loven. Hadde f.eks. hasj vært lov så hadde du ikke sett narkokriger over noen kilo hasj til uhorvelige verdier.

Det sagt så er jeg ikke for at tyngre narkotiske stoffer skal bli legalisert. Hasj og lignende er jo ganske klart mindre skadelig enn alkohol, og i mange sammenhenger har det jo klare medisinske fordeler atpåtil så jeg synes det er rimelig lett å være for slikt, selv om jeg knapt selv har prøvd og er uhyre skeptisk til tyngre narkotiske stoffer.

Sitat av lowryder Vis innlegg
Kan de ikke bare legalisere alt, blir det misbrukt så fuck de som gjør det? Jeg mener, du skader ikke noen andre en deg selv,?
Vis hele sitatet...
Tøv; du skader alle de som må se deg drive ned i et personlig rushelvete og knapt vet hva de kan gjøre for å hjelpe. Å henvise til rusmisbrukere som "de har valgt det selv så fuck dem at de har valgt et jævlig liv" er bare idioti. Er et menneskes verdi målt utelukkende i hvordan det klarer å sette et smil på hverdagen og holde sine problemer unna andre?
Sist endret av Kinseek; 26. januar 2009 kl. 17:14.