View Single Post
Sitat av error
Jeg mener at kp ikke blir brukt som Kvalitets Poeng(!),
er altfor mange poster som har mange kp, uten at det er noe 'kvalitet' i innlegget.
Det er vel meningen at poster som hever seg over det normale skal ha kp.
Vis hele sitatet...
Er ikke alle som ser på utdelinga på KP på samme måte, noen mener at innlegget bør være informativt, bra skrevet, over gjennomsnittet langt og svare på det trådstarter vil ha svar på, altså enkelt og greit en BRA post.
Mens andre deler ut KP til poster de føler forumet får bedre kvalitet av på andre kriterier, som f.eks jeg har delt ut noen KP til folk bare for at posten rett og slett fikk meg til å dra på smilebåndet Noe som også hjelper forumet opp i kvalitet litt..

Så la jeg merke til en dag en som hadde 2 poster, i samme tråd og fått KP for begge, selv om det stod "BUMP"(eller no slikt)i den ene posten. Da ser man ganske tydelig at det er "KP-til-kompiss" tilfelle eller at han har 2 brukere. Noe jeg mener bør rapporteres om noen legger merke til det.

Edit; Og de jeg ser ligger på "KP-toppen" her på forumet nå er folk som er velkjente fra før for å gi meget gode svar, så de som er på den lista har helt klart fortjent å være på top10, selv om ikke alle KP de har kanskje er like velfortjent
Sist endret av Popp; 10. april 2007 kl. 23:09.