View Single Post
Hvis vi hadde hatt kp, hadde da alle disse postene kommet?

Men fra spøk til revolver. Mange er noek bare ute etter å sanke poeng fordi det ser kult ut. "Yeah jeg har 50 poneg det er har ikke du" gir jo kanskje litt status i venneflokken (hvis det er feks er en vennflokk som henger her inne).
Men tror nok en del også poster ting de tenker over uten å ha som baktanke å sammle poeng. Noen som rett og slett har lyst til å dele sine dype tanker, eller smarte ting å løse saker på. Selv leser jeg de postene men ikke så ofte jeg deler ut noe kb. Når jeg tenker meg om vet jeg ikke helt hvorfor jeg ikke gjør det, tror bare jeg ikke helt har forstått poenget med kp. Ikke at jeg har giddet å lese den posten om det heller.

På et forum jeg er moderator på var vi inne på tanke om kp i salgsdelen. Vi har en kjøp og salg del på det forumet, og å kunne gi poeng til dem som feks sender varene fort, eller de som er kjappe med betaling kunne vært fint. Men så kom vi frem til at de fleste som er på det forumet er til å stole på, og de som ikke er det er på svartelista.