View Single Post
o shit waddup
Om det er kvalitetspoeng eller ikke det er snakk om her er jeg ikke sikker på. ViF-status står vel heller høyere, og jeg tviler sterkt på at de som avgjør hvem som er velkomne inn i varmen baserer avgjørelsen på antall poster og kvalitetspoeng. Jeg har, om ikke startet å lage informative tråder, iallefall skjerpet meg noe ang. mine egne poster.

Det er jo også medlemmer, t. eks. Vidarlo, som alltid har postet lange, gode og informative guider. Det er klart det er flott, ettersom nFF er inne i en meget intens supportforum-periode. Jeg vil si Vidarlo er ett prakteksempel på en kvalitetsposter. Han postet og fortjente både ViFstempel og kvalitetspoeng, men han har fremdeles ikke gitt seg. Det er jo forsåvidt det som skiller en god poster fra en oppmerksomhetskåt fjortis som meg selv.

Filosofiske tråder er okei, til en viss grad. Folk begynner derimot å lukte lunta når de spretter opp rett etter hverandre, ettersom det ikke er ett alt for vanlig emne på dette forumet. (Vi har jo forsåvidt noen tråder, men men.)

Forsåvidt enig i det Ztaale sier, men man må huske på at det er mennesker og ikke statistikk som bestemmer hvem som blir ViF (om ikke, er dette en søppelordning). Mennesker lar seg ikke lure av folk som melker kua bare for status, i alle fall ikke så oppegående mennesker som driver dette forumet.