View Single Post
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av djelefanto
llikte denne ideen med mushrom, har du noen gode bilder av denne soppen? kan jeg bruke slike Omega3 kapsler og at en sprøyte for å suge det ut og sprøyte inn soppn??
Vis hele sitatet...
Hmm.. Jeg tror du har misforstått littegranne..
Tingen er at du tørker soppen før du stapper dem i kapsler. Dvs. Den tørkede soppen knuser/hakker/maler du til pulver før du stapper dem i kapsler..
Omega3 kapsler? Jeg er ikke helt sikker på åssen de ser ut, men for å forklare enkelt hvilke kapsler som kan brukes, så er det de avlange..mmja gelatin kapsler, som man får kjøpt på helsekost butikker som inneholder pulver..Det kan være alt fra vitaminer til ehja, alt.. Så lenge det er tørrt innhold og ikke flytende..
Du tar selfølgelig ut innholdet som er i kapselen fra før, og stapper nedi din egen soppmix..
Hvis du er en god "stapper" ¨så skal du kunne klare å få gjennomsnittslig 30 sopp per kapsel.

men da snakker jeg om å stappe mye,og hardt!"jobbe" med hver enkelt kapsel for å få de knall

Bilder av soppen? Bruk google og søk etter : Spiss Fleinsopp/Fleinsopp/flein whatever.. eller bruk erowid til å finne bilder.. Kansje ett søk på dette forumet også kunne vært nyttig..