Tråd: Sølvfolie
View Single Post
Sitat av Nubeland
tror ikke folk som allerede bruker stoff, bryr seg så mye om noen farlige gasser fra aluminimum da :P
Vis hele sitatet...
Virker som du er en av di som har vært offer for propeganda. Cannabis eller bedre kjent som hasj er mindre farlig en alkohol. Nå vis du ikke tror meg får du bite i det sure eple og lese litt FAKTA og ikke den faktaen som regjeringen spyr ut vær dag


Uansett vor mang det var som døde så er 1, 1 for mye.

Sikkert mange som lurer på ja va ska jeg bruke i steden for folie da? Du kan jo kjøpe en bolle fra en headshop koster vell rundt 15 NOK for en ordentlig bolle og en "stang" som går ned i vannet snøen etc. Det som jo er absolut å anbefale er å kjøpe en glass bong eller pipe men det er jo ikke all som gidder eller har råd til å kjøpe dette. http://www.overgrow.com/growfaq/1454. Du kan gå på en jernvare handel å kjøpe noen skruer osv som ser ut som di var ment til å røyke ut av. Men det absolut best er glass ( min mening ivertfall). Vis du legger litt penger i en bong så burde den være lagd av glass ikke acryl fordi i glass smaker røyken mye bedre.