View Single Post
Trådstarter
16
Sitat av knert1 Vis innlegg
Jeg får først nevne at jeg er ikke enig i alt knyttet til urinprøver selv. Veit at hvis man mister lappen pga rus har det vært standard med pissing lenge. Hvis du mister lappen i 6 mnd eller mer skal fylkesmannen/statsforvalteren informers, så det ligger informasjon der. Om ny lege automatisk får dette veit jeg desverre ikke.

Kan det være at legen vil ha deg på urinprøver 6 mnd med førerkort og at du har misforstått den delen eller er du helt sikker på at du da må vente et halvt år til? Du kan også kontakte pasient- og brukerombudet for å få nærmere avklaring rundt dine rettigheter.

Kan jeg spørre hva slags alfa du har? Har selv hatt en chippa 159, mye morro og pen bil!
Vis hele sitatet...
Dessverre var det sånn at når jeg forhørte meg med legen, så sa hun at med en gang politiet spør om det, så skal ho være ærlig, og følge sine regler. (Disse sier da at jeg må dokumenter edruelighet 6+ mnd FØR jeg kan ta lappen)
Dette skjønner jeg supergodt, og derfor den forbanna vandelsklareringa er mitt siste håp på at det ikke blir noe krav på helsa.

Har en 11’ Giueletta med verdens sykeste rekke-4er, sportseksos, coilovers, og aftermarker turbo

Rakk på både godt og vondt å både montere samt oppleve alt dette på den korte tiden lappen var min. Det vonde er at trangen for lappen blir bare 100 ganger større når jeg vet hva jeg går glipp av