Tråd: Spise hasj?
View Single Post
Opprinnelig postet av Beistet!!
rune420: hvordan mekker du en 1.5 grams joint? Varmer du opp klumpen og blander med tobakken med en gang, eller strør du først et lag med tobakk i joint'n og så et lag med hasj osv.?
Har dårlig erfaring med å mekke så mye i en joint, men så har jeg faktisk aldri brukt ordentlig papir Går mest på rizzla, ettersom jeg røyker tobakk til vanlig og da er det så enkelt og greit. Jeg vet det ikke er i nærheten så bra som et ordentlig hemp-papir, men det duger..
Vis hele sitatet...
Går med vanlig rizzla også, med så mye som 1.5 g bruker jeg 3 papir, 2 som ligger over hverandre (litt på skrå, sånn at den blir feitere ytterst) og ett på tvers på enden (helt ytterst). Blander med tobakken fra en hel sigg (toasta godt). Lager fylling med tobakken på vanlig måte.
En 1.5 g joint er litt mye for en person kanskje, men er fin å sende rundt når man er mange.

Edit: Og får man for mye så er det ikke så gøy lengre, syns hvertfall ikke jeg.. blir for intenst, man vil bare sove når det blir så "jævlig", men det får man garantert ikke til.
Vis hele sitatet...
Dette høres ut som den reaksjonen jeg får av (mye) god pot omtrent. Kan bli veldig fjern av hasj også, men jeg slokner som regel før jeg blir så fjern at jeg tripper ut helt.

Btw. pot er budsa (ikke bladene) fra planten. Her er et bilde, hvis du er usikker: http://www.erowid.org/plants/show_im..._spp_bud14.jpg
Sist endret av rune420; 2. februar 2004 kl. 18:59.