View Single Post
Sånn bortsett fra den konstante redselen for slakt og sletting dersom jeg stiller et PHP-spørsmål etter å ha googlet og lest i lengre tid, så har jeg ikke sett noen sinnsyk flaming her inne. Så det er ikke det jeg mener. Vidarlo; det jeg reagerer på er at du mener det faktisk er saklig, og helt på det rene, å be en annen dra til HELVETE fordi han ikke evner å lære. Selv om vedkommende ikke nødvendigvis mener noe vondt med det. Hva med å si; "Sorry m8, du er et håpløst tilfelle. Vil du lære dette leser du mer selv. Punktum finale." Istedetfor "Dra til helvete og bli der, n00b. Du er evneveik og ubrukelig."

Nok en gang er dette eksempler for jeg har stort sett aldri vært borti noe av dette slaget, kun en enorm oppgitthet og "herregud så n00bish"-faktor fra den ene til den andre. Det fører lett til noe anspent og kan lett smitte over på flere. Poenget mitt er at trådstarter har et fint innlegg. Man bør kunne imøtekomme n00bs (det være seg meg eller andre) til et visst punkt. Men, som sagt igjen; jeg VEEET det er irriterende å prøve å hjelpe mennesker med null vilje og logisk sans som et nyfødt barn. Bare prøv å .. smil?

KP til DarkStaar.