View Single Post
Sitat av meitemark
Jeg har sett andre lære av sine egen tabber, og jeg har sett folk som ikke har lært av tabbene de har gjort. Mange av de sistnevnte er ikke lenger der de gjorde de tabbene, fordi de er kastet ut fra den lokasjonen.

Det er ikke alle som vet viktigheten av å skrive ned feilmeldinger helt nøyaktig, det er ikke alle som vet eksakt hvordan man går frem for å finne noe på nettet, men jeg håper at folk kan lære. Ikke alle vil kunne lære, de vil aller helst bare ha ting direkte på et sølvfat, uten å gjøre noe for det.
Vis hele sitatet...
Kudos! Du har tydligvis gode verdier og god moral, fint vi har folk som deg som crew.
Nei, det var ikke sarkasme.

Jeg er likevel mer på side med Vidarlo og z0p. Er ikke noe verre enn folk som maser på enkle ting! Men som du sier, er det viktig å huske at man var slik selv en gang. Selv har jeg også lært forumetikk, stort sett herfra, og det gjenspeiler seg i mine slettede poster. Brorparten av mine slettede poster var i begynnelsen av min tid her, og jeg tror jeg har fått 1 på ca. 6-7 måneder nå.

Christian, jeg er helt uenig med deg mtp. det stigende tallet medlemmer og hva du synes angående det. z0p har igrunnen svart deg slik jeg ville svart.
Sist endret av hedningen; 3. desember 2007 kl. 03:19. Grunn: typo