View Single Post
Kan vel komme med en liten en her jeg og da.

På den tida jeg røyka tjall rundt 14-15 årsaldern så hadde jeg en ganske kjip bivirkning av og til, jeg mista nemmlig følelsen i rompa og snurrebassen, så satt vi nå ett par faste kamerater å røyka hos en kamerat hver eneste dag, og en av de gangene skjedde det noe ganske flaut.

Vi sitter tre stykker i en soffa og fyrer etter skolen, etter alle var ferdig med å trekke blei vi sittans å se på tv. Plutselig merker jeg det igjen, nemmlig at jeg mista følelsen i snurrebassen og på bordet sto det en flaske som lagde en ganske stor skygge over buksa mi, samt at jeg var svett i hendene etter hyppige trekk.
jeg tenkte jo ikke på at det mørke som hadde bredt seg utover buksa mi var skyggen fra flaska på bordet, jeg kjente etter på buksa, og svett i henda som jeg var reiser jeg meg opp og utbryter noe sånn som dette : "Jeg har faen meg pissa på meg jeg ass!", kameratene mine brøyt selvfølgelig ut i tidenes største lattis, de visste jo at jeg ikke hadde pissa på meg, deretter sa jeg noe som dette : "Hva faen skal jeg gjøre nå?, tenk om jeg kommer til å pisse på meg hver gang jeg røyker?."

Kameratene mine levde lenge på den episoden der for å si det sånn,

Mvh
BoinTjau
Sist endret av BoinTjau; 21. desember 2007 kl. 14:32.