Tråd: Merkeklær
View Single Post
junkpal's Avatar
Trådstarter
Sitat av Octavarium
Ja, det er rart at folk bruker tusenvis av kroner på dette. Men hvis du faktisk virkelig ikke bryr deg om merkeklær hadde du aldri opprettet denne tråden. Det virker som om du er ute etter synspunkter så du kan overbevise deg selv om at det er greit å gå i det du selv vil - fordi du føler deg usikker i ditt miljø.

Jeg foreslår at du kler deg slik du selv ønsker og ikke lar deg påvirke av venner og miljø. Om du er populær/godt likt eller ikke er det uansett ikke klærne dine alene som styrer.
Vis hele sitatet...
Jeg føler meg ikke usikker i mitt miljø. Jeg driter rett og slett i om hva folk syntes om klesstilen min.. Jeg kler meg sånn jeg vil og sånn jeg føler ser best ut fra mitt syns punkt, Om folk ikke vil gå med meg fordi jeg ikke har Lindeberg belte, så kan de bare dra til Blokksberg. Jeg syntes det er greit å gå sånn jeg selv vil. Det jeg lurte på var om det var noen flere som var enige med meg...

Sitat av ulldott
Jeg synes ikke en hest er noe finere enn fire ringer. Jeg synes faktisk heller fire ringer er en stiligere logo. Poenget var?
Vis hele sitatet...
Jeg tenker at det er ikke så mye finere med J. Lindeberg logo enn H&M logo. Det er jo forskjell på kvalitet, men ikke så mye at en Lindeberg genser skal koste en haug mere penger enn en H&M genser.
Sist endret av junkpal; 23. juli 2007 kl. 20:49.