View Single Post
Takker for tilbakemeldingene folkens .

Har sitti å tenkt en del på det dere nevner, og jeg er enig i at hans måte å takle situasjonen på ikke var bra nok, men med tanke på det lille han vet om det (LSD = Heroin i hans øyne) så har jeg litt mer forståelse for det. Han sendte melding seinere og sa at jeg hadde mista venner her pga dette og at jeg heller burde fløtte tell Oslo. Vel, jeg hadde allerede bestemt meg for å gi opp mine eksperimenter med psykedelika pga omgivelser som ikke respekterer det, så jeg fortalte det og det ordna seg med han.

Men fortsatt, så syns jeg at måten han behandlet meg på var ekstremt dårlig som dere sier, men samtidig så er han ålreit ellers. Så jeg har bare latt støvet legge seg litt. Blir nok nødt til å ta en prat seinere om det når støvet har lagt seg litt mer. Han kunne hvertfall gjordt litt research på LSD før han tok avgjørelsen komplett basert på fordommene sine.

Jeg veit ikke helt hva som er best av å glømme hele greia og late som ingenting har skjedd eller om jeg bør få frem at den måten å behandle en venn er uaksepterbar, men akkurat nå så er han ålreit, hvertfall inntill evt flere meningskonflikter skulle oppstå. Jeg kommer nok ikke til å innta noen stoffer som står på narkotikalista pga dette, ellers kommer jeg vel til å stå uten venner en dag og da føler jeg ikke at livet er mye verdt.

Er blitt noen personer det siste halvåret som jeg ikke veit om kan stå på vennelista lenger, før psykedelikaen ble prøvd.
Sist endret av ChrisThePsyko; 24. mars 2009 kl. 19:18.