View Single Post
Det vitner jo faktisk om at venn til trådstarter er særdeles uvitende om hva rusmidler er. Godt mulig han putter psykedelika inn i samme bås som heroin og skyte speed - noe som etter min mening er fullstendig tullete.

EN tur på LSD kan etter min mening gi innsikt og stimulere til å leve et renere og bedre liv.

Etter min mening er det tydelig at trådstarters venn har alle pigger ute - og ikke har peiling på hva han snakker om. Synes det virker rart at man ikke kan kommunisere med noen en kaller ens venn - men at trådstarter er blitt dømt nord og ned fra en som etter all sannsynlighet ikke har peiling på hva han snakker om.

At trådstarter nå ønsker å leve et rusfritt liv uten hverken alkohol eller andre typer stimuli er noe jeg har respekt for. Det er ikke et MUST å innta psykedelika eller andre rusmidler (selv om jeg faktisk mener at hvis man aldri har prøvd psykedelika så har man gått glipp av noe som kan vise seg svært fruktbart her i livet). Men at han gjør det grunnet et "venn" som ikke evner å lytte eller kommunisere på en fornuftig måte synes jeg høres rart ut. Jeg synes dette vitner om at trådstarters venn har lite respekt og egentlig vitner reaksjonsmønsteret hans om noe som jeg ikke ville kalt "venn" i det hele tatt.