View Single Post
Sitat av TwoJackets Vis innlegg
Hadde det skjedd med meg så hadde jeg nokk blitt både sint og skuffet over vennen som regarete slik. Beklager men han høres ikke ut som en bra person som reagerer slikt. Mange av oss kjenner folk som har død p.g.a. narkotika relaterte komplikasjoner, men vi har forståelse for at alle tilfeller er forskjellige. Jeg synes personlig at det er best å være relativt ærlig om det. At du velger å ha et rusfritt liv er både fornuftigt og modent, men ikke pga at du føler deg presset av dine omgivelser, venner etc. Det virker som det er du som har moralsk rett til å blokere han på msn!
Vis hele sitatet...



Vet jo ikke noe om hvordan type venn dette var og hvor mye de hadde snakket om dette på forhånd, og hva slags toff den andre personen tok.
men at vennen hans blokket han på msn synes jeg var dumt ja, men en forståelig rekasjon, i hvertfall en stund, når det dukker opp noe ukjent og skremmende så er det jo i menneskets natur og trekek seg unna, og det ser det også ut som vennen din har gjort, gi han tid og han kommer nok til å snakke emd deg, om dette er en ekte venn, om ikke så ser du jo hvor du har han hen.




Og til den jeg quoter: >Det å snakke om morlask rett her synes jeg bare blir for dumt, trådstarter har tross alt tatt ett ulovlig stoff, som vennen har antakelig både lite kunnskap om og forbinder med vonde minner, og i en sorg pg frustrasjosnprosess så ser jeg det også fra hans synspunkt som valgte å blokkere.