View Single Post
All over the clock
Mr. Meow's Avatar
558
Sitat av Pantheon Vis innlegg
Innlegget ditt får litt for mye propagandafeeling over seg til at jeg føler jeg klarer å diskutere noe særlig konstruktivt rundt det, så jeg tenker jeg dropper ut av diskusjonen og lar det være med min anekdote, med mindre jeg får noen innspill som virker litt mer åpne for mitt syn, så det ikke føles som at jeg deler meningene mine med en vegg.
Vis hele sitatet...
Nåja. Mentalmelt er veldig tydelig positiv til rusmidler, men han fremstiller synspunktene sine på et veldig nøytralt vis - han sier akkurat det han mener, men tar høyde for at andre er uenige. Å si at innleggene er propaganda (eller i det hele tatt minner om det) føler jeg blir feil, siden han helt klart er åpen for at rusmiddelbruk kan være skadelig.
Jeg tror alle kan være enige i at situasjonen til OP er trist, og med poster som Mentalmelt sine kan tidligere uopplyste mennesker bli mer klare over hva bruk av psykedelika innebærer. Med OPs bruk av psykedelika burde en sånn situasjon aldri oppstått (så vidt jeg forsto hadde han brukt LSD èn gang, og det hadde til og med gått bra).
Hvis Mentalmelts poster kan føre til at avholdsmennesker har et litt åpnere syn på andre menneskers rusbruk synes jeg det er flott. Som mange allerede har poengtert; en persons rusbruk bør ikke gå ut over andre, samtidig som en persons mangel på rusbruk ikke bør gå ut over noen.

Som Mentalmelt sier blir det litt for dumt å melde seg inn i en diskusjon på et diskusjonsforum, for så å melde seg ut med en gang noen er uenige. Hvis du ikke er enig kan du vel forklare hvorfor?

Mentalmelt: Ikke meningen å legge ord i munnen på deg, dette er bare min tolkning av postene dine.