View Single Post
Har heldigvis aldri vært i den situasjonen som trådstarter er i, men blokkere deg på msn og ikke ville snakke med deg er etter min mening barnslig oppførsel. Slik jeg ser det; gode venner snakker og diskuterer forskjellige meninger med ønske om å forklare/forstå dems andre synspunkter bedre. Hvis din venn har så sterke meninger mot alternative rusmidler så er det såklart en dialog som må til. Jeg regner med at du som meg har lest mye om psykedelia og diverse rusmidler før du inntok LSD. Hvis du har gjort det, burde du sitte inne med en god del kunnskap som din venn helt sikkert ikke er i besittelse av og da er det din oppgave som en god venn å opplyse og berolige ham.

Det å bryte kontakt uten noen som helst form for kommunikasjon er et tegn på en dårlig venn. En VENN ville ha snakket med deg og forklart deg tydelig sitt standpunkt og gitt deg en sjanse til forklare hvorfor du tok steget til å innta psykedelia. Han burde i det minste være interessert.

Desto mer jeg leser om rusmidler blir jeg bare sikrere og sikrere på hva jeg driver med samt at jeg har kommet til den forståelse at hva jeg gjør er rett for meg.