View Single Post
Sitat av ChrisThePsyko Vis innlegg
For å se det litt fra andres perspektiv så skjønner jeg godt at når man vokser opp i et samfunn hvor narkotika uansett hvilket stoff er veldig tabu og man blir lært opp fra starten av livet at det er ekstremt farlig, så nytter det ikke å komme å fortelle dem at det jeg gjør har jeg kontroll på og at dette ikke kommer til å skade meg. Og med det perspektivet de har på narkotika, så skjønner jeg også godt at de ikke vil ha noe å gjøre med personer som driver med det. Folk flest vet lite om de forskjellige stoffene så alt blir dratt under samme kam.
Vis hele sitatet...
Det du skriver høres kanskje dumt ut, men er sant. De fleste blir lært opp fra de er små at narkotika er fyfy og må aldri drive med noe slikt, trist egentlig.
Ser meg selv i samme posisjon som deg, men jeg har forklart og prøvd å overbevise de jeg kjenner at det er forskjell på rusmisbruk og kun bruke litt psykedeliske stoffer iblant. "Heldig" for meg at faktisk mange av de jeg kjenner har prøvd hasj og speed o.l så de skjønner at folk er nyskjerrige.

For øyeblikket er det kun de aller nærmeste som vet jeg har en interesse for psykedeliske stoffer og de respekterer vel så si det nå. Kanskje om et par år så kan jeg dele det med resten av vennene mine.