View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Angående priser, så ikke forvent at det er mye billigere enn her i norge, det er å ta i.
Selvfølgelig får du cannabis/hasj billigere enn i norge, men kvaliteten er ikke noe å skryte av i forhold til hva du får der om du betaler nok.

Som sagt, angående pris kommer det også an på hva du skal kjøpe.
De beste ice-o-lator typene (hasj) fikk du ca .05-.07 av for 12-13 euro, mens du kanskje fikk 2 gram av fullt brukbar pot for samme pris.

En ting jeg også vil presisere, om du går til f.eks The Grashopper så blir du voldtatt som den naive turisten du er.
Barneys var jeg ikke innom, ettersom de nekta å godta noe annen ID enn pass, noe jeg ikke likte å gå rundt med i sentrum.
Gå litt rundt omkring, finn andre shops.

De jeg og mine bekjente brukte, var ikke helt turistfri selvfølgelig, men mye bedre enn de jeg nevnte: Rookery (eller var det roockery?), de hadde en sinnsvak god pot, og en 'egen' hasjtype som parkerte deg resten av dagen.
En annen var 'free world' som også hadde en liten internettcafé, men den var midt i en hovedgate

Når det kom til typer var det meste knall, alle hadde sine egne små egenskaper ang. rus og smak, men en jeg definitivt ikke likte var purple haze, det hadde en jævelsk smak av fuktig mose/gress. Nå skal det også sier at plassen jeg kjøpte det så ut som nille, men resten av det de hadde var prima, soppen de solgte også

Om du vil bli kjent med masse andre folk så anbefaler jeg Amsterdamse bos Camp, ble kjent med noen tyskere bl.a. her, masse likesinnede, koslig atmosfære, dog et lite stykke fra sentrum (nesten en time med buss).

Sist men ikke minst: Oppfør deg, faen heller, bare fordi de har lovlig cannabis betyr ikke at du kan oppføre deg som en tulling, respektér folket og omgivelsene.