View Single Post
very impotent freak
Delusional's Avatar
Opprinnelig postet av windoze
Hasjrøykere er så smarte ass, skulle ønske jeg var like fornuftig som dem.. Jeg er liksom hjernevasket av "systemet" til å tro at narkotiske stoffer er farlige.. Huff.. Ulogisk å tror at hasj kan ha store skadevirkninger da, sett ut i fra erfaringer.. Skjønner ikke hvorfor alle landene i hele verden forbyr det?? Dere hasjrøykere har jo løsningen på alle verdens problemer, fri hasj.. Når skal de andre skjønne det!!?
Vis hele sitatet...
Sier du at du er så mye bedre enn hasjrøkere da? Er det noen her som har hevdet at du har blitt hjernevasket av "systemet"? Det er mer du som hjernevasker deg selv, du setter deg ikke inn i matrialet, jeg har lest side opp og ned om skadevirkninger og posetive sider med stoffet. Nå skal jeg ikke si at hasj er ufarlig, men vi må se på alternativet, skal man først ruse seg så har man jo nikotin og alkohol, og de er ikke så ufarlige de heller, 50-60mg nikotin dreper lett en mann. Ser man på alle skadevirkningene av alkohol, får man lyst til å rive seg i håret og skrike ut "Hvorfor er alkohol blitt legalisert og cannabis ikke?". Det alternativet som er best reint helsemessig, er selvfølgelig å være rusfri, men om man ikke klarer det...

Hvilke store skader har du sett? Hvilke erfaringer har du? Jobber du på mottaket for cannabisskadde?

Siden cannabis er så farlig, finner du ikke du det litt rart at Cannada, England og Nederland har avkriminalisert det? Det har vært snakk om at Danmark skal gjøre det samme.

Jeg kan ikke snakke for andre hasjrøykere, men jeg kan snakke for meg selv, og jeg har aldri hevdet at legalisering av hasj vil løse alle verdens problemer, men det skjer da ikke så mye nå heller... Legalisering av hasj vil kanskje gjøre atfolk kvitter seg med noen fordommer. Hvordan skal vi løse alle verdens problemer når vi tror at alle som røyker hasj er stokk dumme, alle som har litt mørkere hudfarge er med i en gangstergjeng i Oslo, eller at kvinner er mindreverdige. Hadde folk fått alle fakta på bordet hadde vi ikke trengt å lage opp fiktive svar som kun bygger på hva vi tror og ikke vet. Når skal alle skjønne at å være fordomsfulle ikke gjør verden til et bedre sted?