View Single Post
Opprinnelig postet av IvIoyner
Lucif3r: Vil gjerne ha noen tall på hvordan man kan fjerne verdenssulten med legalisering av hasj.
Selv har jeg ikke noe imot folk som røyker hasj, det er deres valg,
Vis hele sitatet...
Tall? har egentlig bare et tall som betyr noe og det har jeg fått fra kompisen min budha, som levde på et hampefrø hver dag i åtte år. ble nok litt revet med, men mener nok helhjertet at en legalisering er på sin plass. på langt nær bare fordi jeg liker å røyke, men av den enkle grunn at forbudet er satt opp av penge griske sosiopater med for mange ideer. det miljøvennlige aspektet er heller ikke å legge skjul på.. men det vi ikke vet har vi ikke vondt av.. Er mye vanskligere å ordne seg ei flaske sprit, dyrere også.. kommer hvem ann på hvem du kjenner..

Panybs er aldri bevist at du får noe effekt av passiv røyking, det du tenker på er at når en sigarett glo ulmer ved 4-600 grader, blir ikke alle stoffene som blir svidd når du tar et trekk brent. og er defor mer skadeli enn selv å røyke selv..

Syntetiske stoffer: er ikke noe tvil om at bøffing er big buisness.. å røyke diverse plastprodukter vil nok aldri være sunt..

Til slutt må jeg nok bare bøye meg i støvet og inrømme at jeg nok blir prega av all røykinga.. tror ikke det er noe stor sjansj for at jeg slutter med det første, tough.. casher inn trygda og reiser til mer liberale strøk...

Hpx dette betyr på ingen måte at der er noen dårligere familie å vokse opp i heller?
Og vil nok med ganske stor sikkerhet si at å vokse opp i et alkoholisert hjem er mye verre...

Drop a nuke plant some pot
Sist endret av Lucif3r; 18. april 2004 kl. 15:33.