View Single Post
Sitat av Toak Vis innlegg
DMen jeg syns vi heller burde vie litt mer tid til å gjøre noe med alle menneskene som torturerer og dreper andre mennesker på brutale måter
Vis hele sitatet...
Dette er et falsk dillemma du setter opp. Jeg synes det er grotesk at du tar et problem og setter det opp mot et annet og sier pga. av prioritering så bør vi ikke bruke tid på dette ene.

Kanskje vi burde gi faen i voldteksofre også siden de var heldige og ikke ble drept?

Det er fint mulig å gjøre flere ting i verden og hvis folk har funnet en urett de ønsker fokusere på så synes jeg ikke folk bør anta en smålig tone og si at det finnes verre ting. Av en eller annen grunn så dukker den typen smålighet alltid opp i dyrerettsdebatter -og jeg tror ikke de kommer fordi folk genuint mener det er vanskelig å prioritere.

Hvis du mener andre saker forbigås usett så kjemp for saken og ikke dra andre ned i søla som ønsker endre noe de mener er galt.

Sitat av Toak Vis innlegg
. Og som flere her har vært inne på, færre dyr blir ikke torturert av å lage en post som denne.
Vis hele sitatet...
Og færre mennesker blir nok ikke drept og torturert om du lager en post der du sier vi må tenke mindre på dyr og mer på mennesker.
Sist endret av Kinseek; 11. august 2010 kl. 18:20.