View Single Post
Sitat av sinsenkrysset Vis innlegg
Vet ikke hvordan det er i afrika.men i tyrkia er det nesten ansett som uhøflig og ikke følge med hjem til noen som vil påspandere te-men kommer gjerne frem etter te-drikkingen at de har noe småtteri og selge. Så kjøpte noe billig håndvevd bordsduk en gang fra et hjem men mest for å være høflig.
Vis hele sitatet...
Da er jeg heller uhøflig. Er noe med det å vært hjemme hos noen.

Som en annen på forumet her skulle gjøre så er jeg nå ferdig røyket i Morokko. Tilgang på alkohol er bedre i Casablanca enn Tangier og er ferdig drukket også.

Mat får fortsatt veldig gode skussmål fra meg. Man får pizzaer som er laget bedre enn mange andre steder til kun 30 kroner medium størelse. Samme pris for kebab og overalt blir det servert appetitelig og rent med ferske råvarer.
Er nok ikke bare meg som blir lei av det man finner i butikkene i norge og rullere ukes menyene kan til tider være kjedelig. Nå lager jeg alt fra Filippinsk til det man finner i butikkhyllene men blir aldri til at jeg ruller vårruller hver eneste uke.

Så Marokko gir jeg tommel opp om man ønsker en kulinarisk reise. Ser også lite til at de forsøker å være på pengene til besøkende, de holder grei avstand og det er flere hjerter enn hjerner blant de men de har jo begge deler her også.

Og dra til Marokko som en feste tur så ville jeg vurdert om man har nok erfaring til å ta vare på seg selv og måten man fester på. Liker selv og nyte på dagtid contra nattestid så nattelivet kan jeg ikke rapportere noe om.

Og til slutt ang. Marokko som blir alt jeg har å si om Marokko i denne omgang. Ikke så greit å ta med seg kvinnelig selskap på hotell rommet og man ser de ikke noe særlig ute på barer eller noe slikt heller. Er en del ting som er haram og som kn bli fulgt opp av agenter eller politi rundt omkring.

Snapper opp at det er en del som lurer litt på de kvinnelige mulighetene når jeg er ute å reiser og der er jeg ikke behjelpelig for det er mellom 2 stykker og ikke med meg som en pimp. En datingservice er en business jeg har lurt litt på da jeg til tider møter på mange som lurer på om jeg kjenner flere som meg og gutter også som er interessert i hvordan jeg får det til men da må det bli dating service mot betaling isåfall og bare til å sende pm.

Kommer tilbake fra ett annet land muligens men dablir det feil overskrift så tråden er avsluttet.
Sist endret av Janikverulani; 2 uker siden kl. 17:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.