View Single Post
Takk for svar.
Skal ikke kverulere på det du sier, men når jeg gikk på Subutex klarte jeg fint å ruse meg på heroin, hvorfor blir det vanskeligere med buvidal og oxy?
Jeg får jo en lavere døgnndose med buprenorfin enn hva buvidalen utgjør..
Hmm.. og har jo sett og lest om buvidslpasienter som fremdeles bruker heroin, med effekt

Men en litt annen ting da, hvordan kan man egentlig gi buvidslpasienter smertebehandling der det er behov for behandling med opiat preparater?

Hører så mye forskjellig at jeg ikke vet hva jeg skal tro på.. har jo faktisk snakket med en på rehab som fortalte at eneste Opioidet han kunne ruse seg på mens han var på buvidal var faktisk sub. Den kan jeg egentlig forstå da man kan øke dosen en del i forhold til hva man får av buvidal normalt...

Men uten å gå for langt inn på det, men grunnen til jeg vil ruse meg (hardt) nå er fordi livet etter rusbehandling suger noe så jævelig!:spesielt når man er ufør i tillegg, bor på et helt nytt sted,har en haug med sosislt hemmende og angst diagnoser, unnvikende personlighetsforstyrrelse og andre ting som gjør det vanskelig ta/ha kontakt med folk... Å i tillegg ikke har noe nyktert nettverk også har jeg brutt med hele rusnettverket mitt på en ganske kjip måte, så jeg ser NULL lys i tunnellen.. for når jeg ruser meg på noe så "forsvinner" diagnosene og jeg fungerer litt sånn som jeg faktisk vil fungere. Jeg snakker med folk, er sosial , kan dra på date.. gjør ting jeg har lyst til osv.. hva er poenget med å være rusfri når man er i en situasjon som meg?
Ser ikke noe positivt eller poenget med å være helt clean om man ikke har noe liv.

Også grunnen til at jeg spurte om nettopp oxy er fordi det er det eneste jeg har, endte ufrivillig opp med 150stk reltebon eller hva det het igjen.

That's it