View Single Post
Har vært gjennom noe lignende da jeg slutta på droger samtidlig som jeg og dama begynte og date hverandre og treffes osv..

Den nyforelsket perioden hvor man knuller som eksplosive kaniner døgnet rundt.. var veldig lite eksplosiv for og si det sånn.
Null sexlyst og ingen verdens ting som ga noe lyst til og ligge med den sinnsykt deilige, nydelige dama jeg hadde drømt om i årevis..

Etter 6-7 måneder uten noe som helst sex begynte hun å bli temmelig frustrert.
Begynte og fingre / onanere å bruke leketøy ved siden av meg i senga, sprade rundt naken eller i delvis undertøy, brette ut fettleppene og viste frem det våte rosa herligheten og dro fingeren med "damesaft" over leppene mine.
Gikk ned og sugde og krevde 69.
Og plutselig var ett halvår med kåtskap sluppet løs og klar til og pule dama halvt forderva flere ganger om dagen !
Vi har nå ett perfekt sexliv med sex mellom 2 og 5 dager i uka nå mange år senere.

Bare fortsett og gjøre deg "veldig tilgjengelig" sørg for at han vet nøyaktig hvor kåt og våt du er / kan bli, onaner og slipp deg løs med stønning, grip tak i kuken hans samtidlig som du fingrer deg selv til himmels, la han smake og kjenne lukten av musa di, og sørg for og gni / ligge med brystene dine inntil kroppen hans, spør om massasje på innsiden av lår og rundt om dåsa. Spør om du kan gi massasje og massere / kna rundtom samme området og peisen.

Kan ikke forstå om ikke noe av dette vil gi han lyst til og trollpule deg altså..
Går han fast på noe typ antipsykotika eller "lykkepiller" eller lignende ? Vet av flere som har bivirkninger av medisiner som har gjort dem helt aseksuelle.