View Single Post
Jeg har vel røykt fast i ca 2 år, det ene året var det bare røyking annenhver uke, siden jeg jobbet turnus i forsvaret. For en stund siden var jeg sykemeldt i ca 6 uker pga jeg hadde fått en skade på hørselen, og da gjorde jeg absolutt ingenting annet enn å røyke, spise og spille ps3. Det var sykt chill i starten, men fy faen som jeg ble lei! følte at dagene bare forsvant, jeg ble forferdelig lat. Og som flere har nevnt, siden jeg var fjern hele tiden, 24/7, falt jeg ofte ut av samtaler, og likte best å bare være for meg selv eller med noen få nære kompiser.

Men nå, og som det nesten alltid har vært, har jeg jobb, daglige gjøremål og hobbyer selv om jeg røyker hver dag. Jeg har ting som jeg gleder meg til å gjøre, som gjør at jeg føler meg bra og ikke minst tjener penger. Så jeg røyker ikke morningser, (noen ganger i helgene.) tar meg heller en spliff etter jeg er ferdig med alt jeg skal gjøre. Ingenting er bedre enn spliffen du tar etter jobb eller trening.

Så sånn som jeg har merket cannabisen er at jeg kan fint røyke hver dag, men jeg må ha noe konsturktivt å gjøre. Hvis jeg bare går hjemme å loker og røyker hver dag skjærer det seg. Godt mulig jeg mangler selvdisiplin