View Single Post
I begynelsen fekk jeg aldri ut et ord, følte jeg bare kom til å snakke om noe de andre ikke brydde seg om, så hvorfor skulle jeg snakke nor ingen egentlig brydde seg om hva jeg snakket om, så jeg kunne like grett sitte å hørre på hva de andre hadde å sei, og kose meg mens jeg hørte på.. Etter hvert ble det mer og mer en rus som jeg hadde lest om på nette! Latterkick, munchies, hadde alltid noe å sei og tenkte på alt mellom himmel og jord. :-P
Jeg begynte å misbruke det, kvar dag i noen måneder. Jeg følte putselig at jeg snakket MYE mindre i sosiale sammenhenger, og at alt jeg sa/tenkte var uinteressant for mot parten, så jeg kunne like greit holde ting for meg sjøl. Som i begynnelsen nor jeg var ruset, men nå i edru tilstand..
Jeg fant fort ut at det var pga. røyken, så jeg begynte med en gang å trappe ned! Så nå er det bare helge kos med (som oftest) 2 gode kompiser eller en god kjekke gjeng som jeg kjenner og liker! Det er så sinnsykt mye mer givande enn å sitte alene og fyre på for så å sitte døds sløv i sofaen, og gidder ikke en drit :-p Ofte gir Cannabis meg en følelse av at jeg ikke gidder en drit nor jeg sitter på ræva, men så fort jeg har reist meg er jeg i full sving med å lage mat/gå tur osv. Så annbefaler dere å komme dere opp fra sofaen uansett hvor sleten du føler deg der og da :-p
Men husk, respekter THC, og som en sa tidligare "Cannabis gir og Cannabis tar"
Sist endret av Yoppl; 14. januar 2010 kl. 18:47.