View Single Post
Jeg opplever som oftest at cannabisrusen er behagelig, men veldig sjeldent får jeg euforia eller opplever at humøret mitt blir ekstremt mye bedre. Å bruke det i sosiale sammenhenger som strekker seg utenfor mine nære kompiser føler jeg virker direkte mot sin hensikt da jeg blir mer reservert og tankefull enn man vil være på fest.

For og oppsummere; Av positive effekter opplever jeg større velbehag, ofte slapper jeg bedre av, spiser mer og legger meg tidligere. Av negative effekter føler jeg som oftest at jeg har en tendens til å tenke litt for mye på livet når jeg er påvirket av et stoff som vanligvis gjør meg mer analytisk og tankefull. Jeg skal ut og reise neste år, noe jeg gleder meg veldig til og vanligvis er noe jeg trives med å dagdrømme om, men når jeg har røyket virker det som om den selvsikre eventyrlystne "edgen" jeg vanligvis har blir erstattet med en mer reservert, forsiktig tankegang.

Jeg har aldri brukt cannabis veldig hyppig bortsett fra en eller to småferier gjennom åra hvor det ble en del. Ellers så er det vel annenhver helg.