View Single Post
Sitat av Apeloff Vis innlegg
Du røyker 5 dager i uken og har gjort det i 3-4 måneder, enten du gjør det alene eller med venner i godt selskap er dette altfor tidlig for deg å se hvilken vei det kan gå. Selvom mange ser det allerede da.

Jeg vet ikke hvor mye jeg skal orke og skrive, cannabis er relativt harmløst, men det er ikke 100%, og når du røyker 5 dager i uken og har gjort det i flere måneder må det jo ringe en bjelle snart som forteller deg at det umulig kan være sunt? jeg har jo aldri røyket så mye, jeg overlater derved ansvaret til de mer erfarne på forumet til og fortelle hvordan de har brent seg på det.

du har jo flere dager der du er ruset enn edru? Ugh, jeg er ikke rette personen til å utdype om hva som kommer til å skje, jeg har aldri brent meg på daglig røyking i noen svær grad.
Vis hele sitatet...
Jeg røyker så lenge jeg føler at jeg får noe ut av det, hvis jeg plutselig begynner å bli dårlig eller føler at jeg burde skjerpe ned på bruken litt, så gjør jeg jo selvfølgelig det, og dette er noe jeg tror ganske mange har problemer med; at de ikke stopper når de burde. Jeg har alltid vært forsiktig med rus og kan å måle i moderate mengder som passer til meg.

I det siste nå har jeg ikke røyket så mye, og det hender at det går lengre perioder uten at jeg gidder å røyke, og selvom jeg noen ganger røyker ganske mye på 1 uke~ så er jeg aktiv innen sport og trener på treningsenter, sa da kan jeg røyke med god samvittighet. ^_~

KOS OG KLEM