View Single Post
Godt med smør
482
Sitat av mrcat Vis innlegg
Virker som om mesteparten av dere er ganske så misfornøyde med hasj/pot, så da lurer jeg egentlig bare mest på hvorfor dere fortsetter å røyke det? Virker som om dere bare kjederøyker fordi dere ikke har så mye annet å finne på. :3

Personlig har jeg ikke røyket så lenge, 3-4 måneder, 5 ganger i uka, cirka...
For meg så er rusen deilig, å bli så avslappet og god, frie tanker... Men det som betyr mest for meg er de jeg røyker med, og atmosfæren rundt. Tror neppe det hadde vært så morsomt som det er når jeg røyker med venna mine, om jeg hadde røyka helt aleine på rommet en sen kveld...

KOS OG KLEM
Vis hele sitatet...
Du røyker 5 dager i uken og har gjort det i 3-4 måneder, enten du gjør det alene eller med venner i godt selskap er dette altfor tidlig for deg å se hvilken vei det kan gå. Selvom mange ser det allerede da.

Jeg vet ikke hvor mye jeg skal orke og skrive, cannabis er relativt harmløst, men det er ikke 100%, og når du røyker 5 dager i uken og har gjort det i flere måneder må det jo ringe en bjelle snart som forteller deg at det umulig kan være sunt? jeg har jo aldri røyket så mye, jeg overlater derved ansvaret til de mer erfarne på forumet til og fortelle hvordan de har brent seg på det.

du har jo flere dager der du er ruset enn edru? Ugh, jeg er ikke rette personen til å utdype om hva som kommer til å skje, jeg har aldri brent meg på daglig røyking i noen svær grad.

OT:

Jeg personlig har BARE tjent på cannabis bruken min, gode minner, gode opplevelser, fine tanker og timer med hodespinn.

Skal i løpet av uken gå til innkjøp av min første femmer på 2 måneder. Røyker knapt lenger.

Hva gjør cannabis for meg? vet ikke, den gjør vel ikke mye lenger, det er ikke en del av mitt daglige liv, den har ikke stor innvirkning i livet mitt lenger.
Hva har den gjort? fått meg til å innse at moderasjon er nøkkelen, det gjelder absolutt alt, heldigvis måtte jeg ikke bruke måneder, knapt uker på og realisere det.

Siden jeg har nærmet meg stoffet med "føre var prinsippet" har jeg utelukkede gode erfaringer med cannabis, i vertfall nå, når jeg ser tilbake på bruken min etter en god stund med minimalt/ingenting av cannabis bruk, i så preger de gode erfaringene meg i mye større grad enn de negative.

Har på det verste røyket 3-4 dager i uken i noe sånt som 2-3 uker.

Og nå er det gjerne 5 gram i løpet av 2 måneder, skal vi følge røykingen min det siste halvåret