View Single Post
"Rusen forandrer sanseinntrykk, samt fornuft og oppførsel. Generelt gir cannabis en mild følelse av opprømthet, lykke, glede og/eller trivsel (euforisk rus), men rusen varierer fra person til person. Brukeren kan bli avslappet eller hyperaktiv, ofte omtalt som «trippy». Han/hun blir mer oppmerksom på farger, mønstre, musikk og lignende. Hjernens metakognitive evner blir stimulert, som er hjernens evne til å tenke hvordan en skal løse et problem; høyere tenkning, selve «tanken bak tanken». Dette er en følt og ikke virkelig ferdighet og kan verifiseres via intellektuelle og motoriske tester. Stemningen personen er i kan påvirke opplevelsen og noen får angst, panikk og paranoia. Kortidshukommelsen blir kraftig redusert, personen kan begynne å repetere seg selv, og han/hun kan få problemer med å skille drømmer fra virkeligheten."
Vis hele sitatet...

Tetrahydrocannabinol påvirker alle på samme måte, det er bare måten folk reagerer på som forandrer seg. Og alle som røyker opplever garantert alle tilstandene eventually, just give it time. Hasj er naturlig og kroppen og hjernen vår er programmert til å reagere en spesiell måte på akkurat de sekskantene og strekene som danner thc molekylet thc (som er det psykoaktive stoffet i hasj). Og på samme måte som at noen medikamenter (for thc er et medikament) påvirker hjernen din til å endre på ting, så vil under rette omstendigheter cannabis få deg til å slappe av i muskler å psyke, tenke etter å se på ting på en annen måte. En god latter er forlenger livet og det er vel et kjent faktum av at inntak av thc løsner litt på stemmebåndet til alle å enhver.

Er så på trynet at jeg bare har lest tittelen på tråden, men hvis folk bare har røkt en kort stund og det er kjipheter i bildet, røyk mer. Evt change settings and/or ppl.

For tiden røyker jeg daglig, etter nattskiftet bruker jeg en halvgrammer på maisa før jeg får sove. Noen ganger spanderer jeg på meg apodorm eller en rivotril helst med ei kald pils til og skylde herlighetene ned med. Det ble hatrick idag iallefall. Det må til for å legge seg midt på dagen, knowing that jobb is tolv timer unna. Håper bare jeg vokner opp igjen til et akseptabelt tidspunkt.

Jeg håper også flere løsner litt og tør å eksperimentere med psykoaktive stoff som lsd eller psilocybininneholdende sopper (feks. fleinsopp) Jeg orker ikke prøve å forklare her hva man kan oppnå ved rett bruk av slike stoffer. Hvis dere lurer på hva jeg mener med å "oppnå" så kan dere se om joe rogan kan forklare det litt bedre her.

Den gyldne middelvei til ansvarlig rekreasjonell medisinering er der. Noen finner den bare letter enn andre, selv leter jeg enda. Det er alt sammen naturlig for faen, og det er ikke farlig. Når jeg sier alle mener jeg alle bortsett fra folk som sliter med depresjoner, er gravide eller har jævlig dårlig selvdisiplin og selvinnsikt. Jeg har selvinsikt nok til å innse at jeg for tiden havner under den siste gruppen når det gjelder hvor mye jeg stimulerer hjernen min, men jeg går på jobb og betaler skatt. Så staten kan holde kjeft synes nå jeg. Dessuten mener jeg at jeg er tryggere i trafikken når jeg er stein, hvem har det travelt med reggae i steroen og ganja i blodet?

nå er det litt mer stimulering så blir det weeds. Goodnight.
Sist endret av felix_poker; 10. september 2009 kl. 12:20. Grunn: Oppfordring til bruk.