View Single Post
Jeg har fortsatt perioder der jeg røyker Mye mer en ellers. Og nå når jeg tenker over det så er de tidene hvor jeg er nykter og røyker for å "chille" de beste.
Kan merke når jeg røyker mye att jeg av og til kan bli utsatt i en helt vanlig samtale med en kompis. føles som å bli sperret inne i seg selv ja, får liksom ikke gitt alt og hvis jeg gjør det får jeg en.. slags flau følelse.
Det kan kanskje også være for att jeg ofte får ett dårligere kosthåll når jeg røyker mye og merker det godt på kroppen, men røyker på en måte ned sulten og legger ofte av meg noen kilo i disse periodene.
Kan også føle at jeg alrdi våkner helt til å få gjort mine gjøremål
Dette vil jeg kalle misbruk:S

Ved det jeg vil kalle bruk av canabis får jeg på en måte ryddet opp i tanker, får vert litt for meg selv, selv om det er venner til stede. Og, sitter igjenn med en good feeling faktisk bare Da jeg er våken og fornøyd når jeg våkner dagen etter istede for å røyke mere å bli hengende på "1 time etter jeg sto opp" feelingen.
Sist endret av rmth; 10. september 2009 kl. 09:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.