View Single Post
Cannabis, med unntak av i ekstremt små doser (gjerne kombinert med alkohol), fungerer ikke i det hele tatt for meg heller, i sosiale settinger.

Hvis jeg skal røyke cannabis, noe jeg gjør ekstremt skjelden (mer enn ett år siden sist), så blir dete alene i et mørkt rom, sammen 1-2 gode venner ute i skogen eller ved sjøen, eller på psyfest (dette er en sosial setting, men ikke på samme måte som en "vanlig" fest eller en kveld på byen).

Alt i alt har mitt cannabisbruk gitt meg mange fine opplevelser og noen merkelige effekter, som en gang jeg røyket cannabis og fikk betraktelig forbedret langtidsminne! Jeg husket ting, spesielt enkelte føleleser, fra jeg var 6-7 år, som jeg ikke hadde husket på mangfoldige år. Dette varte i ca. 2 dager.

Cannabis har imidlertid også gitt meg noen negative effekter, som skremmende "overdoser" med medfølgende ubehag. Av negative langtidseffekter kan jeg nevne at jeg er blitt litt dårligere på å snakke "in public", noe som irriterer meg, iom. at dette tidligere var en av mine styrker. Jeg har blitt litt mer selvbevisst og selvkritisk, noe som i blant kan føre til kortvarige depresjoner og dårlig selvbilde. Det er imidlertid umulig å si med sikkerhet at disse negative effektene er direkte knyttet til cannabis-bruk, men jeg føler selv det er relatert.

Angrer jeg? Nei. Kun på den ene gangen jeg smuglet og ble tatt. Cannabis gir og cannabis tar
Sist endret av felix_poker; 12. september 2009 kl. 20:48. Grunn: skrivefeil