View Single Post
J'adore le café
Kimbobo's Avatar
409
Du leste rett! Har tenkt til å drive egen reklame for et produkt jeg elsker høyt!

Helt siden første sipp har jeg vært betatt og smålig forelsket i smaken av denne fantastiske leskedrikken!
Det var hands down, rett og slett den beste brusen jeg noen gang hadde smakt!
Reiser til nærmeste storby Stavanger nesten hver gang jeg skal handle DrPepper og betaler med glede en formue hver for å hamstre med hjem.
Det er en "trendvare" som gjør at dagligvareforretninger ikke tar den inn med mindre etterspørselen øker betraktelig, man finner den kun i kiosker. (gjelder ikke overalt)
Har sjekka alle dagligvarer på begge bostedene mine og ingen av dem har DrPepper i sitt sortement.
Dermed er den lite tilgjengelig og jævlig dyr når man først finner den.. men dette stopper ikke meg, tvert imot!

Midt i all drikkinga har jeg lenge hatt en tanke liggende i bakhodet.
Den har vært der fra starten av, men har etterhvert jobbet seg opp til å bli mer en bare fantasi.
Ideen gikk ut på at jeg skulle gå til innkjøp av masse DrPepper, dele ut disse til folk jeg møter på gata mens jeg er kledd i DrPepper t-skjorte og caps med logo på.
Inspirasjonen bak det hele gikk ut på at jeg måtte finne en måte å uttrykke min kjærlighet ovenfor denne herlige leskedrikken på!
Tenkte at folk skulle få en mulighet til å smake DrPepper helt gratis uten at de trenger å gjøre noe som helst, bare ta en sipp!

Mange tør ikke å kjøpe den fordi de ikke vet helt hvilken type brus det egentlig er.
Man har gjerne hørt at den smaker litt "merkelig" og velger derfor ofte en brus som er litt mer safe, med tanke på at denne også er jævlig dyr.
Håper derfor at prosjektet kan hjelpe litt til på denne fronten, mange har jo ikke engang hørt om merket før i det hele tatt!

Har vært fast bestemt på lenge at jeg skal gjennomføre dette prosjektet, nå har jeg endelig tatt tak i det!
Skal bruke minst en dag i Stavanger der oppdraget er å hilse på kjekke folk og dele ut masse brus i sommervarmen.
Jeg kommer ikke til å stresse med å dele ut, målet er ikke og få masse oppmerksomhet av folk som samler seg rundt for å knive om gratis drikke.
Tanken er at jeg selv skal oppsøke folk som slapper av rundt omkring, slik at jeg kan få tid til å sette meg ned å kansje slå av en samtale mens vi chiller og drikker brus finværet.
Dette er en dag hvor jeg skal glede flest mulig mennesker ved hjelp av noe som gleder meg hver eneste dag!

De menneskene jeg treffer som faller for brusen vil bli avbildet i lag med meg mens vi skåler for DrPepper! (Selvfølgelig helt frivillig!)
Disse bildene vil bli redigert til et stort bilde som senere vil bli sendt til DrPepperNorge, slik at de kan smile når de ser masse glade folk som nyter produktet deres.
Jeg kommer også til å legge hele historien bak eksperimentet som et vedlegg i mailen, slik at de forstår litt bedre hva det hele går ut på.

Mange lurer sikkert på hva jeg egentlig vil fram til med dette tiltaket?
Skal innrømme helt ærlig at jeg ikke forventer noen form for respons fra DrPepperNorge, men velger å dele historien med dem for morroskyld.
Er egentlig bare ute etter å glede folk med noe "litt uten om det vanlige", noe de kan fortelle videre til venner og bekjente med et smil rundt munnen.
Tror ikke folk flest får gratis brus tildelt av en tilfeldig person hver dag, derfor håper jeg at de fleste setter pris på dette eksperimentet!
Skulle de finne på å kjøpe brusen etter at de møtte meg, er det en stor bonus!

Ser for meg at dette kan bli en morsom og latterlig dag, skal storkose meg!

Har allerede kjøpt 3 brett med brus, venter bare på klærne!

Capsen! (Venter på riktig størrelse)
http://thumbnail.image.rakuten.co.jp/@0_mall/capcollector/cabinet/specialcustom/img57452915.jpg?_ex=240x240

T-skjorta! (Enten rød eller lilla)
http://i.ebayimg.com/23/!Bt3Nn)wEGk~$(KGrHqUH-EEEvrZfMZ(ZBL9w+7JFtg~~_35.JPG


Hva tenker dere om et slikt prosjekt?
Er det verdt å gjøre noe slikt for andre?
Kunne du tenkt deg å gjort noe lignende?


Si din mening!