View Single Post
En liten oppdatering.

Takk til tøffetom som har holdt seg litt til temaet... Føler det sporet litt av der en stund.

Etter en lang prat med dama der hun har forklart meg at det kan være en ganske normal fetish har jeg fått nye tanker. Jeg liker det fortsatt ikke så godt selv, men hun visste meg mange sider hun besøker på nettet... og..ehh.. vel man kan si at det ser litt mer normalt ut når jeg ser det er så populært på nett. Synes jo det er litt ekkelt men føler jeg er så glad i henne at jeg må prøve å akseptere det. Sexen etterpå er jo helt himmelsk.

Men jeg har fått et lite problem nå, gutta på laget har begynt å merke at bokserne dems har blitt ofte borte og det har blitt et slags mysterium i den lille bygda jeg bor i. Det bor bare et par tusen personerder og alle kjenner alle. Jeg begynner å føle presset fra lokalsamfunnet... hva om noen finner ut at det er jeg som står bak boksertyveriene?!?! Finnes det en annen metode å skaffe mer brukt undertøy? På nett eller noe? Jeg har vurdert en tur til kommunesenteret for å hente et par stykk fra gjennglemt boksen i svømmehallen...men jeg er så reds for a bli tatt på fersken.....