View Single Post
Sitat av lmh1 Vis innlegg
Prisen er vel ikke problemet men er tydligvis lite support for høre med altibox og globalconnect om de klarer gi bedre forklaring er tåplig med xbox one X støtter kun 1.6 TB harddisk men har byttet harddisk til 5 tb.
Er også ganske lattelig at ikke mange har særlig elektroingeniør peiling. Men tror ikke jumbo frames løser mye, prøvd ligdene på SFP+ og 2.5 gigabit uten er særlig merkbart.
Vis hele sitatet...
Nå skal jeg ikke shame deg pga dårlig språk da alle ikke er like kompetente i skriftlig norsk, og det er helt fair. Men, jeg (og andre også) sliter med å forstå hva det er du prøver å oppnå.

Innlegget jeg har sitert over her har 3 punktum, mangler ord ut i fra hva jeg kan se og er for det meste umulig å tolke meningen av..

Jeg forstår at du ikke gjør dette for å spare penger. Den er grei

Hva mener du med "er tydeligvis lite support for høre med altibox og globalconnect om de klarer gi bedre forklaring"

Og hva i alle dager har HDD size på Xbox One X med denne saken å gjøre? Mener du at siden du har klart å få installert en større HDD en microsoft offisielt støtter at du derfor også bør kunne DIY'e din nåværende (eller ISP's nåværende utstyr hos deg?) router eller modem ? Det er jo ikke i det hele tatt relaterbart i så tilfelle..

"Er også ganske lattelig at ikke mange har særlig elektroingeniør peiling." - I hvilken sammenheng? I dette innlegget? eller mener du at support-avdelingen hos din nåværende ISP, eller hos Global Connect eller Altibox ikke har elektroingeniør peiling? Og i så tilfelle hva har det med saken å gjøre?

Kort sagt, er det mulig for deg å ordlegge deg på en måte som faktisk får frem HVA det er du ønsker å oppnå og HVA problemet er?